FAQ
Bestilling
Hvordan bestiller jeg på webshoppen?
På webshoppen finder du færdige møbler, som blot skal tilføjes til din indkøbskurv, hvorefter du kan gemmenføre betaling.
Hvordan tjekker jeg om I har varen på lager?
Da vi er en produktionsfabrik, begynder vi først at producere møblerne, når du har gennemført din ordre på webshoppen. Det betyder som udgangspunkt, at vi altid har varen på lager inden for 3 hverdage.
Jeg mangler min ordrebekræftelse
Vi sender automatisk din ordrebekræftelse til den e-mail adresse du angav da du bestilte. Hvis der skulle være sket en fejl, skal du henvende dig til vores kundeservice på e-mail: kundeservice@byaulum.dk
Jeg vil gerne annullere min ordre
Ønsker du at annullere din ordre, beder vi dig hurtigst muligt skrive en mail til kundeservice, hvor du angiver det ordrenummer, der skal annulleres. E-mail: kundeservice@byaulum.dk
Levering / Afhentning
Hvornår får jeg mit møbel leveret?
Vi laver made-to-order produktion. Dvs. at vi sætter din ordre i produktion umiddelbart efter din bestilling og sender den afsted inden for 10 hverdage. Når møblet er klar til levering, modtager du en mail eller sms fra vores fragtfirma med info ift. leveringstidspunkt. Det er vigtigt at du er hjemme når de leverer ordren eller på forhånd har angivet et sted, hvor de må stille varen. Hvis de skal stille varen, er det vigtigt at du skriver det i kommentarfeltet ved check-out på shoppen og at det er et tørt/overdækket sted i tilfælde af nedbør.
Kan I afhente varen ved returnering?
Ja, vi kan godt få vores fragtfirma til at hente varen hos dig. Du skal blot gå ind i returportalen, og logge ind med din email adresse og ordrenummer. Her skal du selv betale for returfragten.
Reklamation / Fortrydelsesret
Hvordan er min fortrydelsesret og returret?
Du har altid 14 dages fortrydelsesret og 100 dages returret på de møbler du har købt hos os. Du skal dog være opmærksom på at tilbagelevere møblerne i samme tilstand som da du modtog dem. Hvis værdien er forringet, betyder det jf. dansk lovgivning at du ikke får det fulde beløb retur.
Jeg vil gerne indsende en reklamation
Hvis du oplever fejl, mangler eller andre udfordringer i forbindelse med dine møbler, er du meget velkommen til at indsende en reklamation, hvor vi vender retur inden for 24 timer.
Processen for reklamationer er:
1. Send en e-mail til reklamation@byaulum.dk
2. Skriv i emnefeltet: Reklamation + dit "ordrenummer"
3. Beskriv fejlen og vedlæg billeder til dokumentation
NB! Ordrenummeret finder du i din ordrebekræftelse, som du modtog på e-mail ved købet.
Montering
Hvordan skal jeg samle mit møbel?
I modtager med jeres ordre en samlevejledning. Hvis ikke den er til at finde, kan I finde en samlet oversigt over vores samlevejledninger her.
Hvad betyder valgmuligheden "med montering"?
Det betyder at vi som en ekstra service tilbyder tilkøb af montering hvis du køber et af vores Quadrant møbler. Prisen for montering fremgår når du klikker ind på det konkrete produkt under "med montering".
Denne service indeholder:
- Vi sender en montør hjem til dig, som samler møblet for dig og monterer det, dér hvor det skal være i hjemmet.
- Vi tager al emballage med retur, som både og godt for miljøet og gør det nemt for dig.
Har du spørgsmål til vores monteringsservice, er du altid velkommen til at hive fat i kundeservice.
Kontakt kundeservice
Hvis ikke ovenstående 'FAQ' var tilstrækkelig til at lede dig i den rigtige retning, så tøv ikke med at tage kontakt til vores kundeservice.
Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for 24 timer i løbet af hverdage. Vær venlig at huske at inkludere dit ordrenummer, hvis dit spørgsmål vedrører en eksisterende ordre.
E-mail:
kundeservice@byaulum.dk
Telefon:
+45 97 47 20 44
(Hverdage fra 09:00–15:00)
Adresse
ByAulum A/S
Industrivej 4
DK-7490 Aulum
CVR. DK42910031